czwartek, 15 listopada 2012

Pomysł na mięso mielone...

Mięso mielone, można przyrządzić z niego wiele ciekawych potraw, nie tylko zwykłe kotlety mielone. Ja osobiście nie jestem zwolenniczką takich kotletów, dla tego staram się tworzyć potrawy które łoczą zwykłe kotlety a zarazem są nowym ciekawym i całkowicie odmiennym daniem , opartym na podstawowej recepturze kotleta mielonego.Tak tez dziś postanowiłam przygotować coś ciekawego i orginalnego.A oto mój pomysł:


Frykadelki drobiowe nadziewane żółtym serem                              w sosie grzybowym... 
    











  Składniki:


  • 500 gram mięsa mielonego drobiowego
  • 1 cebula
  • 1 bułka namoczona w wodzie
  • 2 jajka
  • sól, pieprz, lubczyk, kucharek do smaku
  • 300 gram sera żółtego
  • olej do smażenia
  • 2 opakowania sosu grzybowego
  • bułka tarta do panierowania
Wykonanie:
Do miski wkładamy mięso mielone, dodajemy jajka, bułkę namoczoną w wodzie i odciśniętą. Cebulę obieramy, ścieramy na tartce, dodajemy do masy mięsnej. Doprawiamy do smaku solą, pieprzem, kucharkiem i lubczykiem.Dokładnie wyrabiamy masę . Żółty ser kroimy w podłużne paski. Z mięsa mielonego formujemy placuszki i zawijamy wnie zółty ser. Formujemy podłużne frykadelki. Panierujemy w bułce tartej, smażymy na rozgrzanym oleju na złoty kolor. Przygotowujemy sos grzybowy ,według przepisu podanego na opakowaniu. Frykadelki podajemy polane sosem , z różnymi dodatkami. Życzę smacznego dla wszystkich którzy skuszą się na moją propozycję!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post Strona główna