czwartek, 22 listopada 2012

Kurcze pieczone

Dzis jak zwykle stanełam przed dylematem, co by tu upichcić na obiad. W poszukiwaniach inspiracji postanowiłam przeszukać naszą lodówkę. Znalazłam kurczaka , troche warzyw , postanowiłam więc cos pysznego z tego wyczarować . Jestem smakoszem kurczaka ale nie takiego zwykłego pieczonego w ogromnej warstwie tłuszczu. Chciałam przygotowac coś pysznego a zarazem smacznego. Tak więc zrobiłam:



             Kurczaka pieczonego na warzywach:




Składniki:

  • 1 cały kurczak
  • 2 marchewki,
  • 1 cebula
  • 1 por
  • 250 gram pieczarek
  • do smaku zioła do drobiu, pieprz kolorowy i przyprawa do kurczaka, chilli
  • 1 woreczek do pieczenia



 Mięso myjemy, dzielimy na cześci. Przyprawiamy.


 ..Marchewke myjemy, obieramy , płuczemy i ścieramy na tartce 

jarzynowej. Cebulę obieramy i kroimy w piórka. Pora kroimy w 

cienkie paseczki. A pieczarki w plasrerki. Wszystkie warzywa 

mięszamy wkładamy do worka. 








    Na warzywach układamy mieso. Worek szczelnie 

zamykamy. Całośc pieczemy 1 godzine w 180 stopniach. 

Mięso podajemy na warzywach.      



   Mojej rodzince smakowalo kurcze pieczone, nie czekaj przekonaj sie czy Tobie też będzie smakowało:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post Strona główna