poniedziałek, 25 listopada 2013

Czekoladowe babeczki z kolorowym kremem pomarańczowym



Najpierw przygotowujemy czekoladowe babeczki najlepiej dzień wcześniej:

  • 3 tabliczki czekolady
  • 5 łyżek mleka
  • papierowe foremki na mufinki
  • pędzelek
W kąpieli wodnej rozpuszczamy  czekoladę. Ciepłą czekoladą smarujemy papierowe foremki i  odstawiamy na kilka minut do zamrażarki by  czekolada szybko stwardniał i tak nakładamy 3-4 warstwy. Po nałożeniu ostatniej wkładamy babeczki do lodówki i zostawiamy tam na całą noc. 
Rano delikatnie zdejmujemy papierowe foremki.


Przygotowujemy krem:

  • 300 ml śmietany kremówki
  • 1 serek mascarpone
  • 3 łyżki cukru pudru
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • sok wyciśnięty z połowy pomarańczy 
  • barwniki
  • dekoracje u mnie była posypka cukrowa i żabki oraz kwiatki gotowe


 Schłodzona śmietanę miksujemy z cukrem , powoli dodajemy mascarpone . Do kremu dodajemy  wyciśnięty sok z cytryny i   pomarańczy. Krem jest już gotowy  . Gdy chcemy tylko biały krem napełniamy nim babeczki i je dekorujemy.  Ja dodałam odrobinę barwników i zrobiłam kolorowe babeczki które udekorowałam cukrowymi ozdobami . Były pyszne.




2 komentarze:

Nowszy post Starszy post Strona główna